Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk

  • masa pelepasan:2024-06-12 18:19:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:313
  • Penerangan pantas:

    Inda Silase,Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan

Kandungan artikel

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Inda SilaseUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi,Inda SilaseKelas pengubah terbenam minyak, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Las PiedrasImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pembuat pengubah kuasa

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik menghasilkan kebocoran minyak.


Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Solusi bunyi pengubah jenis kering

kualiti[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu,Inda SilasePembelian pengubah jenis kering, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Keperlukan piawaiKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Oleh itu,Inda SilasePiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyak, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Inda SilasePerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

FlemalleHauteMaklumat produk lain
  • MessinaPlatform jenis lifting platformCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    MessinaPlatform jenis lifting platformCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • MessinaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsBercakap mengenai penyerapan sinar

    MessinaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsBercakap mengenai penyerapan sinar

  • LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • IsilemurinoPlatform angkat kecil hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

    IsilemurinoPlatform angkat kecil hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

  • IsilemurinoJembatan pengangkutanMengisi bahan untuk industri

    IsilemurinoJembatan pengangkutanMengisi bahan untuk industri

  • ZoryJembatan boarding mudahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

    ZoryJembatan boarding mudahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • ZoryPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan be

    ZoryPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan be

  • ZoryScrew jenis lif rumah tanggaCiri-ciri produk

    ZoryScrew jenis lif rumah tanggaCiri-ciri produk

  • segera:Peringatan: Maklumat Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk memberi anda Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk. Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Inda SilasePiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakApakah prinsip reka bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!